Brutális autóbaleset Baranyában: élet-halál között van egy idős nő és az unokája
Egy fekete Mercedes az ütközés után nagy sebességgel lesodródott az útról és többször megpördült, majd vezetője és női utasa rácsavarodott egy fára.
Valóban véget ér az autósüldözés?
„Megnyugodhatnak a Budapest külső kerületeiben és az agglomerációs gyűrűben élők? Karácsony Gergely valóban hátraarcot csinál és ejti a dugódíj bevezetését?
A héten a főpolgármester a Partizánban adott interjújában korábbi harcos dugódíjpárti kijelentéseivel szemben végre elismerte: a dugódíj rossz eszköz, nem éri meg, nincs értelme Budapesten bevezetni. Ez a magát zöldpolitikusként eladni akaró főpolgármester részéről teljes önfeladás: a dugódíj (behajtási díj) bevezetése szerepelt Karácsony választási programjában és azt többször beígérte még erre a ciklusra. Minek higgyenek most a budapestiek?
Mi biztosan nem változtatjuk meg álláspontunkat: megakadályozzuk a dugódíj bevezetését, mert nem így kell megoldani Budapest és a várostérség valóban súlyos közlekedési problémáit.
Én egy három elemből álló, a főváros és kormány konstruktív együttműködésében megvalósítható megoldáscsomagban hiszek:
A dugódíj alapvetően hibás eszköz, amely nem megoldja, csak tetézi a bajt. Autóval járni nem deviancia! A külső kerületek és az agglomeráció lakói közül sokan használnak autót munkájukhoz, a munkába járáshoz, a gyerekek fuvarozásához, a családi élet szervezéséhez. Márpedig Budapest nem csak a belvárosból áll! A külső kerületekben élőket is megilleti a város szabad használata.
A baloldali pártokkal ellentétben mi hiszünk a szabad választás lehetőségében, nem szeretnénk megszabni, hogyan éljék mindennapjaikat a budapestiek és mivel közlekedjenek.
Üldözés és megbélyegzés helyett versenyképes, azaz vonzó választási lehetőségeket kell teremteni, hogy az emberek maguk válasszák a javuló, megbízható közösségi közlekedést!”
Nyitókép: Facebook